Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Sjukskriven igen...

Av Sofia - 2 mars 2011 09:04

Jag klarade av 1 veckas arbete 40 % + nästan 2 dagar ordinarie tid...Inte mycket  Denna gång brakade jag totalt,,,som ett korthus ungefär...Känner mig totalt slut   

 

Jag har världens bästa arbetskamrater, som stöttar & lyssnar. TACK till er!!! Men det är ingen lyckad kombination just nu att arbeta med barn. Jag som ÄLSKAR barn (i vanliga fall i alla fall...) tycker just nu attde äter upp mig. Ångesten sköljer över mig som ett stort mörkt moln som kramar ur mig allt syre. Allt jag hör är.........   

 

J fick sova hos sin farmor & farfar igår...får se hur det går idag. Håller han igång för mkt frå han snällt sova där inatt igen.
Ni som inte känner mig kanske undrar om jag inte älskar mitt barn..men det gör jag. över allt annat älskar jag denna "lilla" kille. Det är därför jag kämpar! Kämpar för att han ska få rätt hjälp, kämpar för att alla instanser vi är beroende av ska förstå, kämpar för att få mig själv att först..Men det är INTE lätt!!!! Har under hela J´s uppväxt fåt höra att det kulminerar i tonåren, men har inte riktigt förstått HUR illa det verkligen skulle bli.Det finns väl inte en normal männsika som FRIVILLIGT lämnar bort sitt barn!?!!?!?? Detta är inget VAL...Detta är något jag MÅSTE göra för att J ska få chansen till ett framtid. En meningsfull framtid...Men det gnager sönder mig

 
 
Ingen bild

Camilla

2 mars 2011 09:26

Jag vet att du älskar dina söner. Annars skulle du inte kämpa som du gör.

Du vill ju att J ska ha det bästa.
Å, det bästa kan vara att han behöver på någon annan stans och få gå på en annan skola med boende.
Vad är det för ställe ni ska titta på nu på måndag? Hoppas det kommer passa J. För hans och eran skull.

Har en mycket nära vän som har sin son i skola i Örebro. Det är det bästa för honom. Han är döv. Fungerar kanon bra.

Jag har turen att Kim klarar avatt gå i särskolan så vi inte behöver placera honom någon annan stans.

Massa kramar till dig. Du klarar detta. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 november 2017 11:23

Nu är min kropp inne i en fålig period igen   Nacken värker och det "brinner" i hela bröstryggen. Hjärndimman är ständigt närvarande, likaså den vidriga yrseln. Fibron river i hela kroppen och min mage värker konstant. Förutom svår IBS har jag nu äve...

Av Sofia - 25 november 2016 11:02

Har precis suttit och läst senaste inlägget på Magdalena Graafs blogg. Där kan man läsa att någon HEMSK människa har skrivit till Magda att hon tycker det är rätt åt henne att hennes son dog, att det är hennes fel för att hon var en dålig mamma, att ...

Av Sofia - 5 maj 2015 19:17


Som jag har längtat efter att sommaren ska börja nalkas. Vintern har som vanligt varit alldeles för lång. Speciellt när den inte bjudit på så mycket snö. Det blir så grått & trist.   I mars blen äntligen operationen av min dumma mage av. Var inte...

Av Sofia - 31 december 2014 15:35


Så var det då nyårsafton. Många gånger som jag under det aår bara önskar att året ska ta slut, så man kan lämna år 2014 bakom sig, och istället välkomna ett nytt år. Nytt år - Nya möjligheter. Året som gått har bjudet på mycket jobbiga saker, men ä...

Av Sofia - 16 december 2014 16:18

Känner med en gång att detta blir ett blogginlägg med klagande. Nu är det endast tre arbetsdagar kvar innan julledigheten börjar. Julstämningen lyser med sin frånvaro    Om det ändå kunde komma lite snö    Jag vill ha lite vitt till jul, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards