Alla inlägg under juli 2011

Av Sofia - 23 juli 2011 09:10

Sablar vilket oväder det var i natt  
Va ju helt omöjligt att somna, så jag låg i sängen  & beskådade vädervidundret.

Konstigt nog så vaknade inget av barnen.


Idag ska vi träffa syrran & barnen på eftermiddagen  

Hasse & Jesper är iväg & flugfiskar.

Får se vad man kan hitta på att göra under förmiddagen...


Av Sofia - 22 juli 2011 09:51

Har beslutsångest, och vet inte vilken färg jag ska beställa...
Vad tycker ni???


     

Av Sofia - 18 juli 2011 17:21

Första dagen på semestern, och solenlyser med sin frånvaro 
Regn, regm & åter regn    

Hade verkligen hoppats på badväder denna vecka, då J är hemma hos mig.

SKönt för honom att han ska till Mallorca och få lite  .

Han kanske kan ta med lite hem till mig!!!?!??!


Eftersom båda barnen hade överskottsenergi till max idag, så blev det till att åka till Busfabriken. 

 

Jesper ställde upp och busade med sin lillebror, men jag åkte på ett ordentligt träningspass jag med  


När vi kom hem hade posten kommit, och med den min personliga almanacka jag beställt. Så här fin är fram    & baksidan...

Beställ en egen på www.personligalmanacka.se


Nu ska här dammas....Tjoho!!

   

Skapa flashcards