Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofia - 22 augusti 2011 21:11

Idag när mamma skulle lämna J i Sthlm, så var det inte ordningen på någonting.
Ingen personal som tog emot, ingen visste vem som skulle jobba med honom, ingen visste vem som skulle bo var osv.   
Pratade med honom i telefon nyss,och han lät inte glad.
Det är iof inget ovanligt såhär första dagen efter helgen, men ändå.
Den här gången kändes det inte rätt helt enkelt.
Många småsaker, som jag inte vill skriva om här...*suck*

Önskar att allt bara kunde bli bra!!

Av Sofia - 18 augusti 2011 21:06

Jag har ångest inför morgondagen.
Kl. 8.00 är det dags för den årliga fotograferingen til skolkatalogen.
Och jag har INTE varit hoss frissan  
Hade så klart TÄNKT att jag skulle hunnit med det....

Funderar skarpt på att dra en mössa över barret, och låtsas vara cool  

  

Av Sofia - 8 augusti 2011 19:07

Tillbaks till jobbet idag efter semestern.
Det är på både gott & ont.

Skönt att få in lite mer rutiner igen.


Har i alla fall haft en supertrevlig helg.

Inte alls haft ångest över att semestern var slut, utan verkligen kunnat koppla bort jobbet helt  


Fick föresten VG på Administrationskursen jag läst under sommaren   


I lördags var det tjejmiddag hos Evelina.

Vi år god mat, spelade "jag har aldrig" & snacka allmänt om allt mellan himmel & jord.

Efter det bar det ner till Trädgår´n.

 Där fanns tyvärr inte tillstymmelse till sittplats, så vi svepte drickat & gick  vidare till Harry´s  


TACK tjejer för en SUPERTREVLIG Lördag!!!! 

     

Av Sofia - 4 augusti 2011 20:06

Vissa dagar älskar jag lugna, sköna "Svensson-dagar".

Andra dagar kan jag ledsna ihjäl mig på´t.

Upp på morgonen, lämna Hampus på förskolan, till jobbet jobba, hem från jobbet, leka lite, laga mat, lägga barn, tv & städning..läggdags....
Så rullar ekorrhjulet dag in och dag ut.

Någon som känner igen sig???


Häromdagen fick jag psykbryt på allt och drog en sväng till syrran i Sthlm/Ekerö.

MYCKET trvligt, och UNDERBART att komma hemmifrån ett tag.

Småkusinerna busade för fullt.


Nu är man dock hemma igen..

Har varit på barnkalas hos Wille 

Efter det till kiosken för att hämta efterlängtad beställning från Jotex.
Allt var med förutom MIN beställning   

Men mamma får det säkert fint hemma..
Och Ubbe också..
Men INTE jag alltså  


Tur jag ska på tjejmiddag på Lördag...
Känenr att jag behöver göra något annat ett tag.

Bara känslan av att klä upp sig & fixa håret     

    




Skapa flashcards