Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Sofia - 5 mars 2011 21:17

Lördag idag...och J är hos sin pappa. Det innebär att det blir typ 100 ggr lugnare här hemma & jag vet att J har det bra mned sin pappa. De gör alltid en massa saker som J tycker är roligt...åkte till badhuset, kör cross, bowlar, bygger....m.m.

 

H har haft feber idag & inte varit o form alls   . Han orkade gunga en stund när vi gick förbi hans farbrors lägenhet som han flyttade till idag & en stor kram till farfar, sedan ville han hem direkt.

 

Satte upp "gungan" i hans rum, så där satt han och åt glass och tittade på Dinosaurier..........................  

 

Kl. 16 begav vi oss till mina föräldrar för att fira mamma   

Kände mig totalt slut innan, men väl där så kändes det bättre efter en stund. Är så roligt att träffa syrran. Önskar sååå att hon skulle bo närmre så vi kunde ses oftare. Kanske ta en spontan fika eller ha en tjejkväll...Men, men...Inget att göra åt  
Hennes söta pojkar & mi lillskrutt roade sig i alla fall, och man kunde knappast tro att H hade feber...  

                                                  
           ( H i mitten)

 

Igår,när jag var & shoppade present till mamma passade jag även på att shoppa en kökshandduk & kakeldekor till mig...Alltid roligt med lite förnyelse...     

 

Denna fina duk fick jag av mamma förra veckan...  

 

Nu ska jag se klkart på filmen jag började se tidigare idag...
God Natt!!!!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards