Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Vår

Av Sofia - 5 maj 2015 19:17

Som jag har längtat efter att sommaren ska börja nalkas. Vintern har som vanligt varit alldeles för lång. Speciellt när den inte bjudit på så mycket snö. Det blir så grått & trist.


I mars blen äntligen operationen av min dumma mage av.
Var inte alls så jobbigt efteråt som jag trodde.

Jag får dock fortfarande inte lyfta över 3 kg, och inte heller får jag rida.

Har grym ridabstinens   

Har just nu nedräkning tills 8 veckor har gått, och jag åter kan hoppa upp i sadeln.

Tyvärr lär väl varenda muskel vara förtvinad   



 
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 november 2017 11:23

Nu är min kropp inne i en fålig period igen   Nacken värker och det "brinner" i hela bröstryggen. Hjärndimman är ständigt närvarande, likaså den vidriga yrseln. Fibron river i hela kroppen och min mage värker konstant. Förutom svår IBS har jag nu äve...

Av Sofia - 25 november 2016 11:02

Har precis suttit och läst senaste inlägget på Magdalena Graafs blogg. Där kan man läsa att någon HEMSK människa har skrivit till Magda att hon tycker det är rätt åt henne att hennes son dog, att det är hennes fel för att hon var en dålig mamma, att ...

Av Sofia - 31 december 2014 15:35


Så var det då nyårsafton. Många gånger som jag under det aår bara önskar att året ska ta slut, så man kan lämna år 2014 bakom sig, och istället välkomna ett nytt år. Nytt år - Nya möjligheter. Året som gått har bjudet på mycket jobbiga saker, men ä...

Av Sofia - 16 december 2014 16:18

Känner med en gång att detta blir ett blogginlägg med klagande. Nu är det endast tre arbetsdagar kvar innan julledigheten börjar. Julstämningen lyser med sin frånvaro    Om det ändå kunde komma lite snö    Jag vill ha lite vitt till jul, oc...

Av Sofia - 7 december 2014 13:20

Sitter & tittar ut på det gråtrista vädret utanför. Hoppas på snö nu. När som helst kommer min goa vän Minire hit på e n fika   Har bakat risbräck med kaffesmak att mumsa på till. Hoppas "tant" kan pigga upp mig lite. Har känt mig riktigt låg ett...

Skapa flashcards