Alla inlägg under februari 2010

Av Sofia - 16 februari 2010 21:06

Fick svar på tentan idag..Jag är GODKÄND    Fick till och med VG på en fråga...*kors i taket*


I övermorgon är det äntligen dags för min laseroperation. Längtar till att få det gjort! Önskar att det var torsdag imorgon. LIte bervös är jag allt, framför allt för att drabbas av några komplikationer, men annars är det lugnt. Pappas gulliga assistent har lovat att hämta mig efteråt & köra hem mig  


Tapeten i hallen börjar komma på plats & fondväggen är SUPERSNYGG  Kommer bild när jag hittat kameran, som för tillfället leker kurragömma...


Nu hoppas jag Jesper snart somnar så även jag får krypa ner i sängen & sova. Är supertrött!   

Av Sofia - 11 februari 2010 20:16

Jahapp...idag är det två dagar sedan tentaresultaten skulle ha kommit och än syns de inte till:-( I mitt fall vet jag, efter ett samtal med läraren igår, att min tenta kommit bort . Jag fick alltså skicka iväg den en gång till. HIMLA TUR att jag hade den kvar bland utskicken . Tentan bestod av tre delar & den första har jag i alla fall fått G- & G+ på  Hoppas få resten av resultaten imorgon & GODKÄNT.

 

Idag var jag på undersökning på Ögonlaserkliniken & fick information inför en eventuell laseroperation av ögonen. Nu är det bestämt. På trosdag, alltså om exakt 1 vecka, opererar jag mina ögon för att slippa allt vad glasögon & linser heter   Det var rätt jobbigt under en del av undersökningen då de droppade medicin i ögonen. Eftersom jag tidigare fått allvarliga reaktioner av medicin (andnöd) så får jag numer ångest bara vid tanken på medicin. ÄVEN om jag vet att just denna medicin fungerar. *suck* Det är helt enkelt VIDRIGT med ångest  

 

Skapa flashcards