Alla inlägg under januari 2012

Av Sofia - 19 januari 2012 21:35

Hampus fondvägg

  Funderar på dessa knoppar på Hampus garderober....

   Våran sovrumstapet FÖRE renovering

   HEMSKA köket....

ska framåt hösten förvandlas till ngt liknande detta.....  

    Vardagsrummet under renovering

 En del av badrummet

       Denna & bröstpanel ska upp i hallen


Fler bilder kommer vart efter 

  

Av Sofia - 16 januari 2012 21:24

Vet inte HUR jag ska kunna sova i natt.
Är så spänd och förväntansfull inför morgondagen.

TUR att vi har tid till mäklare & bank på morgonen i alla fall.

Känns som jag inte kan vänte en MINUT till  


Direkt efter att köpet är klart, ska vi bege oss till VÅRAT hus  

Tar bara vägen förbi färghandlaren för att hämta ut alla tapeter vi beställt, för i morgon börjar jag & mamma tapetseringen.
Denna fondtapet skla Hampus ha i sitt rum:

 


Stackars Hasse måste åka & jobba   Men han har semester HELA nästa vecka...


Blev inga bilder när vi var där i helgen, men i morgon ska det bli av. MÅSTE ju ha före & efter bilder  


Lite inspirationsbilder jag samlat på mig....

                 

Av Sofia - 15 januari 2012 13:14

Lägenheten är belamrad med kartonger.

Tapeter är beställda.

På tisdag går köpet igenom och vi blir äntligen ägare till huset 
Snart ska vi dit och läsa av elen med nuvarande ägaren.
Kommer kännas konstigt att gå in i det nu tomma huset.


Tiden kan inte gå snabbt nog nu tills på tisdag. Direkt efter att vi varit hos bank & mäklare, ska jag dit och påbörja tapetsering & målning.

Hasse jobbar tyvärr eftermiddah, men vecakn efter har hjan tagit semester hela veckan 

Jag är ledig på onsdag & bra schema i övrigt, så jag tänkte klara mig utan att ta semester mer än på tisdag.

Vill ha semesterdagarna kvar till annat tillfälle.....


Ska försöka komma ihåg att ta lite kort från det tomma huset idag, så ni får se hur det ser ut just nu.  

Skapa flashcards