Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Brrr

Av Sofia - 13 december 2012 12:05

FYY vad kallt det är   

Har varit hemma hela veckan pga feber, halsont & allmänt degig. 
Supertråkigt!! Missade både H´s lucia på förskolan & luciafirandet på jobbet *suck*


Till råga på allt elände så blir jag så rastlös av att ligga hemma.
Kan ju tycka att man skulle njuta av lugnet, men jag blir fort uttråkad  

Tisdag & onsdag hade jag dock sällskap här hemma av kräksjuk lillskrutt......Inte precis avkopplande det...


Nu ska jag snart till kiropraktorn & knäckas lite. Sedan har hon något så dumt som julledighet *mutter*

Efter det är det simskoleavslutning för H

(vet dock inte hur jag kommer klara av det...men, men....)

OCH efter det står handling på schemat.

HATAR att handla mat, och särskilt när jag inte alls känenr mig bra.
Vill bara lägga mig i sängen & dra täcket över huvudet...


 


Nu ska jag sluta klaga....behövde bara ösa ur mig lite... 
Jag har inte denna blogg för att stltsera med fint hus, underbara barn & man, mitt perfektea liv o.d
Jag har denna blogg som en slasktratt, och här hamnar både bra & dåligt. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 november 2017 11:23

Nu är min kropp inne i en fålig period igen   Nacken värker och det "brinner" i hela bröstryggen. Hjärndimman är ständigt närvarande, likaså den vidriga yrseln. Fibron river i hela kroppen och min mage värker konstant. Förutom svår IBS har jag nu äve...

Av Sofia - 25 november 2016 11:02

Har precis suttit och läst senaste inlägget på Magdalena Graafs blogg. Där kan man läsa att någon HEMSK människa har skrivit till Magda att hon tycker det är rätt åt henne att hennes son dog, att det är hennes fel för att hon var en dålig mamma, att ...

Av Sofia - 5 maj 2015 19:17


Som jag har längtat efter att sommaren ska börja nalkas. Vintern har som vanligt varit alldeles för lång. Speciellt när den inte bjudit på så mycket snö. Det blir så grått & trist.   I mars blen äntligen operationen av min dumma mage av. Var inte...

Av Sofia - 31 december 2014 15:35


Så var det då nyårsafton. Många gånger som jag under det aår bara önskar att året ska ta slut, så man kan lämna år 2014 bakom sig, och istället välkomna ett nytt år. Nytt år - Nya möjligheter. Året som gått har bjudet på mycket jobbiga saker, men ä...

Av Sofia - 16 december 2014 16:18

Känner med en gång att detta blir ett blogginlägg med klagande. Nu är det endast tre arbetsdagar kvar innan julledigheten börjar. Julstämningen lyser med sin frånvaro    Om det ändå kunde komma lite snö    Jag vill ha lite vitt till jul, oc...

Skapa flashcards