Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Sofia - 30 mars 2011 20:44

Jag borde vara översvallande lycklig...men det är jag inte  .

Vi nhar fått positivt besked gällande J  DET är jag såklart överlycklig över.

 

MEN..jag måste hitta ngt annat arbete  . Det är inte så att jag blivit uppsagd eller så...men jag klarar helt enkelt inte med att arbeta med barn just nu. Det har jag iof känt under en tid nu, men nu har även läkaren sagt sitt. DÄRFÖR söker jag nu annat jobb. Frågan är bara vad man kan få för jobb med den utbildning jag har????????

Undersköterskeutbildning + Lärarutbildning (5 år)...*suck*
Livet är hårt just nu. Skulle gärna jobba med administration e.d

 

Om man ändå kunde backa ett antal år tillbaka i tiden...då skulle jag satsa på något helt annat...Men...nu går ju inte det  

Ovido - Quiz & Flashcards