Alla inlägg den 13 november 2010

Av Sofia - 13 november 2010 21:09

I torsdags-fredag var jag, mamma & syrran på Spa    UNDERBART som vanligt med bubbel, god mat & massa tjejsnack. Vi var även nere en sväng i hitellets diskotek   Längtar redan till i April nbär vi planerar att åka nästa gång....


Tillbaka till verkligeheten var det idag dags för firande av mig som fyllde 31 år!!!!! i måndags (vart tar åren vägen???) Började dagen med att baka kakor & tårta.....för sedan ville jag absolut hinna en sväng till reptilexpot i Folkets park.
Jag , Jesper & Hampus åkte dit, men Hasse fick hämta Hampus för han tyckte INTE om "ommarna". 20 minuter innan gästerna ksulle komma, klev Jesper & jag innanför dörren hemma med terraire, uv-ljus, mjölmask, sand OCHen SKÄGGAGAM. Hasse blev måttligt road   

Men nu har vi i alla fall utökat familjen med denna vackra varelse....  

Nu har precis de sista gästerna gått hem (syrran med familj). De var kvar och åt med oss & hade det trevligt.


Ovido - Quiz & Flashcards