Alla inlägg den 8 november 2010

Av Sofia - 8 november 2010 22:05

Jesper har idag umgåts med grabben vars föräldrar skadades allvarligt i trafikolyckan igår kväll.....De var uppe på sjukhuset och hälsade på pappan & pratade lite om vad som hade hänt...Vill inte sitta här & berätta en massa, men ni kan ju kanske förstå hur olustigt dteta känns. Jag tycker så offantligt synd om grabben & hela hans familj:-( Kan ju inte göra mer än finnas här, men jag önskar jag kunde det.Hoppas morgondagen bjuder på positiva nyheter.


Nu ska jag gå & lägga mig, för att förhoppningsvis sova bättre inatt. Det är ju trots allt min födelsedag idag...

Av Sofia - 8 november 2010 15:59

Idag fyller jag år. GRATTIS till mig själv  Detta firar jag med att jobba hela dagen & sedan ha kvällsmöte på jobbet   

Mina underbara arbetskamrater har dock grattat mig & sjungit så fint. TACK!!!

Lyckan över att fylle ännu ett år har dock hamnat i skymundan idag pga den hemska mc-olyckan som jag antar alla läst om i nt eller på www.blåljus.se
Mannen & kvinnan som färdades på motorcykeln är föräldrarna till min sons bästa kompis   Kan inte sluta tänka på grabben & hans familj...Håler tummarna för att de klarar sig.


Nu ska jag sätta mg i personalrummet innan mötet börjar. Kanske tröstäta en bit tårta....


Ovido - Quiz & Flashcards