Alla inlägg den 16 december 2014

Av Sofia - 16 december 2014 16:18

Känner med en gång att detta blir ett blogginlägg med klagande.

Nu är det endast tre arbetsdagar kvar innan julledigheten börjar.

Julstämningen lyser med sin frånvaro

  

Om det ändå kunde komma lite snö   

Jag vill ha lite vitt till jul, och lille H längtar såklart efter att åka skidor & snowracer.

Vilket barn gör inte det liksao !?!??!

Detta tråkväder lockar ju inte till ngn uteaktivitet, så det blir alldeles för mucket tid med Wii U också.

 

Var iaf på ett underbart vackert luciafirande på lilla H´s skola igår. 

Det var så välplanerat alltihop, och barnen var SUPERDUKTIGA.

  

 

I jan-feb någon gång vämtar operation för min del.

Tarmen har helt ballat ur, så nu ska den "stöttas upp". Det finns ju inga garantier, men jag hoppas bli hjälpt.

Annars är frågan om en stomi blir aktuellt..!!?!?

Tar ett problem i taget. Vad annars kan man göra?   


Nu...dags att steka pannkakor. Jag, med min mage tar nog lite buljong   




 

 

Ovido - Quiz & Flashcards