Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Sofia - 19 februari 2012 14:19

Jag e helt sjukt trött idag.
Kan tro att jag varit ute och festat hela natten, vilket jag ansolut inte har.

Igår var goda vänner & deras barn hos oss på middag & mello-mys  

"Småttingarna" hade superkul hela kvällen, och även tonårskidsen verkade trivas.

Jesper vart dock lite sur när han inte fick åka till tjejen kl. 22.00 på kvällen  

Jag vet att flera av hans kpompisar drar omkring ute själva sent på kivällen, men Jespe får det INTE!!!

Till hans stora förtret.....

De kan väl ses på dagtid!!!??!???!??!??!?!


I eftermiddag ska Jesper & jag till mamma & pappa och äta middag *mums*

Hasse & Hampus ska på hockey 

Kaaanske jag få¨r möjlighet till lite ensamtid då efter jag släppt av Jesper vid tåget 


Nu ska jag fortsätta mitt projekt med att dra tapet...Tänkte fixa klart sista delen av hallen i veckan.


KRAM!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards