Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Sofia - 30 januari 2013 13:20

Är hemma från jobebt idag:-(

Har feber, ont i halsen & e sjukt trött   

Inte alls passande d, då jag skulle på PiM-möte ikväll på jobbet. *suck*

 

Var på VC för att kolla upp att jag inte drappats av halsfluss (vilket surrat runt ett tag på jobbet), men som tur var så vvisade inte halsprovet något sådant. Däremot var de på VC inte rikitigt nöjda med andra saker.

Pga vissa indikationer så misstänker de nu att jag lider av någon sköldkörtelåkomma   
Har fått tid till läkare för fortsatt utredning av detta.

Kan ju tycla att det räcker med fibromyalgi, diverse allergier, IBS & IgA-brist...men men..det ena föder ju det andra tyvärr.

 

 

Nu till något roligare....
I måndags var det exakt 1 år sedan vi flyttade in i vårat krypin.
Under året som gåttt har vi funderat, diksuterat, ändrat oss, funderat mera....och kommet fram till en massa bra saker   

IBLAND är det tur att man inte är gjord av pengar, för isf hade vi inte hunnit tänka om innan vi skridit till verket...

Under våren/sommaren kommer vi:

1. Bygga altan. En stor härlig altan med del under tak (vi bor ju i Sverige  ) 

2. Riva ut platsbyggda garderober, golv osv i Hampus rum, för att göra om helt & hållet.

Det är mitt alldeles egna projekt jag ska ägna mig åt för att få utlopp för kreativiteten som härjar i min kropp  

3. Ny dörr, sidofönster & hela entrén.

Detta tänker vi dock inte göra själva. En stor anledning till detta är att huset byggdes 1962 & har således inte en rak vägg typ.....

 

Tror det blir SUPER när det är klart!!!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards