Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Sofia - 30 mars 2012 11:26

Det är så roligt att se att så många läser min blogg

MINDRE roligt däremot att nästan ingen skriver ngt inlägg 

Så...KOM IGEN NU!!!! Lämna ett lite avtryck efter er!!!! 


Denna vecka har både jag & Hampus varit sjuka.

VAB:ade mån-ons.

Torsdag kunde Hampus som tur är gå till förskolan.

Hasse & jag åkte till Stglm för att ha möte på J´s skola.

Han har gjort stora framsteg & jag är så srolt över honom  

MEN jag har en orolig klump i magen....
Personalen sa att han hade en viktig sak att prata med mig om när han komemr hem nu i helgen...
Tänker det allra värsta...Då kan dte ju bara bli bättre  


Själv är jag inte riktig ok ännu tyvärr.

Hade fortfarande lite feber igår, & har huvudvärk, så jag beslöt att stanna hemma även idag. Känns liksom som det är bättre än att stressa till jobbet när jag åndå känner mig blä. Skulle ju bara jobba 4 timmar idag.
Mötet igår tog mkt ork också (som det brukar).

Idag kommer mamma, pappa, syster & Valter ht & grillar:-)
Hoppas vädret håler sig skapligt, så busungarna kan hoppa lite studsmatta.


Nu ska jag åka & kasta lite skräp på returpunkjtenm,. och om jag orkar, gå in på MQ & köpa en jacka.
Tänkte för en gångs skull inte gå omkring & fundera tills alla är slut.

NU ska den bli MIN    

Skapa flashcards