Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Sofia - 21 mars 2012 20:22

Idag har jag fått fler saker gjorda.
Bl.a så hade jag möte på LR om vissa saker & ting.

Kändes mycket bra, och jag hoppas att även resultatet blir lika bra. 


Imorgon ska jag, mamma & syrran återigen åka på Spa  
Något som vi gör 2 ggr/år sedan ett par år tillbaka.

I dagens stressade samhälle är det lätt att glömma bort & tappa bort sig själv på vägen.
Detta är för oss ett sätt att stanna upp.

 

Sedan hoppas jag att helgen blir lugn, och med vackert väder 

Vi ska iaf till Bauhahus och köpa en till hylla till tvättrummet. Sedan är det NÄSTAN klart 


Förra helgen köpte jag iaf en ny telefon.

En Xperia Arc S

    

Är än så länge nljd med den. Och kalendern (som är oerhört viktig för mig) är suverän  


Nu.....snart dax för Greys anatomy




Ovido - Quiz & Flashcards