Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Sofia - 19 mars 2012 15:33

Efter att ha drabbats av utbrändhet jan-11 så orkar jag inte med lika mycket som tidigare. Jag är även extremt stresskänslig.
Så...på chefens begäran skulle jag idag genomgån ngn slags test (typ iq-stest).
Jag satt där & gjorde det jag ombads göra, löste problem osv..

Psykologen småskrattade lite emellanåt & sa bra. Jag tänkte...Tycker han att jag är SÅ knäpp   


Efteråt fick jag dock svaret på varför han småskrattat.
Han, som redan innan testningen tyckte det verkade onödigt, skrattade för att jag var BRA!!
Tydligen så ligger jag en bra bit över medel  

DET var riktigt roligt att höra. 

När man har varit dålig en längre tid, så är ju inte självförtroendet på topp precis...


Skönt med positiv kritik  


Ovido - Quiz & Flashcards