Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Sofia - 29 februari 2012 20:35

I morse när jag gick upp var jag riktigt seg. Räknade inte med att få något gjort över huvud taget.

Men...det har jag minsann fått  

Detta har jag ägnat mig åt idag:

Plockat iordning

Dammsugit

Våttorkat alla golv

Dammsugit bilen

Tapetserat

Spacklat

Varit ute med Hampus & grannflickan så de fick cykla

Lagat mat

Diskat

Ringt massa viktiga telefonsamtal

Skrivit matlista + inköpslista

Vattnat blommorna

 


NU är jag TRÖTT!!!!


Var föresten hos tatueraren häromdagen & frågade om en sak kring en liten justering av min senaste tatuering.
Den lilla, lilla saken skulle gå på mellan 1800 kr-2000 kr  

Såg i alla fall att det snart att Tatueringsmässa igen  

Kollade runt på lite fina tatueringar & insöp inspiration...

     

Finns ju hur mycket snyggt som helst..... 

     

Nu ska jag FÖRSÖKA sitta lugnt framför "fuskbyggarna"

 
Av Sofia - 29 februari 2012 13:45

Eftersom vi har sveriges absolut fulaste kök, så är vi med och tävlar genom "Vi i villa".

Vore supertacksam om ni som läser detta vill gå in och rösta på oss, och ge vårat fula kök 5 poäng.

 

 http://foto.viivilla.se/rosta.php?bild=25887

 

TUSEN TACK PÅ FÖRHAND!!!!!!!!

Skapa flashcards