Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Sofia - 8 februari 2012 19:07

..och vi har bott i vårat slott i 11 dagar. Känns toppen 
Just nu sprakar det om brasan & jag njuuuter. Det här huset är perfekt för oss!  

Längtar till våren, då man kan vara ute på tomten & påta lite, se vad som växer upp i rabatterna & sätta sin egen prägel på tomten.

SJÄLVKLART har jag lovat barnen en studsmatta också 

Det lär jag säkert få ångra många gånger...


Var hos kiropraktorn idag, och har hela dagen nu haft DUNDERhuvudvärk 
Blir tyvärr ofta så när det har varut riktigt spänt & jävligt. *suck*
Hoppas jag är bättre imorgon, för då vankas det jobb igen.  


I hjelgen kommer syrran & hennes vildingar till Norrköping 
Hampus tycker såklart det är superkul med kusinerna.

Ha pratar ofta om sin kusin Valter..


 Här hjälps småkusinerna åt att öppna paket på Julafton. 


Nu ska jag hoppa in i duschen med lillskrutt<3


Skapa flashcards