Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Ngt är fel:-(

Av Sofia - 5 oktober 2011 09:14

Igår när jag kom hem från jobbet (strax efter 9 på morgonen) möttes jag av en haltande Hampus.

Hasse hade inte en aning om vad det var för fel, och ingen annan heller.

Han har inte slagit sig eller så...

Gick till VC, som sa att det bara var att avvakta.

Ringde istället 1177, och fick tid till Jourcentralen. De sa att ortopeder har gått ut särskilt och sagt att batn med detta symptom alltid ska kollas upp.

Läkarna där klämde, kände & vred, men hittade inget fel.


Idag är det värre  

Har ringt till Barnmottagningen, och fått en telefontid 10.20
Ska KRÄVA att få en remiss till röntgen.

Fattar ingenting!!!!

 
 
Ingen bild

Jenny

5 oktober 2011 09:29

Usch, låter inget vidare, har han ont också? Hoppas att det löser sig och att det enbart beror på att han lekt lite vilt och stukat till den,(även om det självklart också är jobbigt.)

Vad roligt att du har fått ett jobb som du känner att du trivs med, tror det passar dig som är så förstående, sympatisk och social!

Jag saknar våra pluggdagar, det var så jäkla kul att skratta med dig och Julia. Tycker vi ska försöka hitta en dag och tid som passar att träffas för att snacka, skratta och hinka kaffe!

Kram
Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 november 2017 11:23

Nu är min kropp inne i en fålig period igen   Nacken värker och det "brinner" i hela bröstryggen. Hjärndimman är ständigt närvarande, likaså den vidriga yrseln. Fibron river i hela kroppen och min mage värker konstant. Förutom svår IBS har jag nu äve...

Av Sofia - 25 november 2016 11:02

Har precis suttit och läst senaste inlägget på Magdalena Graafs blogg. Där kan man läsa att någon HEMSK människa har skrivit till Magda att hon tycker det är rätt åt henne att hennes son dog, att det är hennes fel för att hon var en dålig mamma, att ...

Av Sofia - 5 maj 2015 19:17


Som jag har längtat efter att sommaren ska börja nalkas. Vintern har som vanligt varit alldeles för lång. Speciellt när den inte bjudit på så mycket snö. Det blir så grått & trist.   I mars blen äntligen operationen av min dumma mage av. Var inte...

Av Sofia - 31 december 2014 15:35


Så var det då nyårsafton. Många gånger som jag under det aår bara önskar att året ska ta slut, så man kan lämna år 2014 bakom sig, och istället välkomna ett nytt år. Nytt år - Nya möjligheter. Året som gått har bjudet på mycket jobbiga saker, men ä...

Av Sofia - 16 december 2014 16:18

Känner med en gång att detta blir ett blogginlägg med klagande. Nu är det endast tre arbetsdagar kvar innan julledigheten börjar. Julstämningen lyser med sin frånvaro    Om det ändå kunde komma lite snö    Jag vill ha lite vitt till jul, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards