Alla inlägg den 30 september 2011

Av Sofia - 30 september 2011 10:10

Som ni kanske vet så har jag för två veckor sedan börjat på ett nytt jobb.

Trivs suuuper 

MEN.....jag hinnrr ju ingenting längre.


Det är stor skillnad mellan att jobba 80% dagtid mån-fre, mot att jobba 100% obekväm arbetstid.

Det tar nog ett tag innan jag kommer in i det känner jag.


Längtar till gymmet, men vet inte när jag ska hinna/ orka.

När jag är ledig vill jag ju vara med mina barn ju...

Känns som jag skulle vara vörldens sämsta mamma om jag stack iväg ett par timmar till gymmet, när jag för en gångs skulle är hemma  


Minavänenr har också kommit i skym undan tyvärr, men det SKA jag ta tag i.

För vad vore livet utan vänner???
Nya vänner...

Och gamla vänner....

Och så ngn som jag saknar...

 



Ovido - Quiz & Flashcards