Alla inlägg den 13 september 2011

Av Sofia - 13 september 2011 21:38

Imorgon är sista dagen på nuvarande arbetsplatsen, för på fredag börjar jag på ny kula. Denna gång som boendepedagog till vuxna med neuropsykiatriska funktionshinder. Spännande   
Kommer nog dock bli tufft att jobba obekväma arbetstider igen (som jag gjorde senast för typ 11 år sedan..)
Blir ett pusslande eftersom Hasse jobbar skift, men jag hoppas dte ska gå bra.


Under morgondagens arbetspass ska jag hinna med ett möte med gamla & nya chefen/cheferna OCH gå på husvisning under min lunchrast.


Efter arbetsdagens slut blir det snabba ryck att hämta Hampus på förskolan & åka & handla present, för att sedan åka & fira Astrid som fyller 3 år imorgon   
Hampus har pratat mkt om Astrid, så det tycker han nog blir roligt.

Undrar just vad en flicka på 3 år önskar sig....  

Skapa flashcards