Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Sofia - 17 maj 2011 19:00

Har varit tillbaka på jobbet i två dagar nu ( 3 timmar/dag). Har gått övert förväntan faktiskt   . Däremot har jag REDAN fått ont i halsen & feber 

Jag VET att det inte är något bra arbeta för någon med IGA-brist, men man kan ju tycka att jag skulle klara mig liiite längre utan att bli sjuk i alla fall.

Det går magsjuka på jobbet också, så nu  hoppas jag att jag slipper det. 


I övrigt är det mycket funderingar fram och tillbaka om diverse olika saker. Båda bra & mindre bra. Det i sin tur triggar igång min panikångest.

Det SUGER   
Om jag åtminstonde kunde slippa den biten...


I helgen som var firade vi in underbara son som fyllt 13 år 
"Lillskrutt"
  "Storskrutt"
     Lillebror hjälper storebror öppna paket


Ovido - Quiz & Flashcards