Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Sofia - 28 mars 2011 14:52

Tanken var att jag skulle tatuerat mig kl.12 idag. Såg fram mot detta supermycket, och mamma skulle också följa med   (hon skulle ev. boka tid..hihi). Ngn timme innan det äntligen är dags ringer telefonen....-Tyvärr måste vi flytta fram din tid för ....är sjuk idag.   Mitt glada humör blev snabbt förvandlat till mörkaste åskmoln, och var helt tjutfärdig (jag vet..superlöjligt..)

 

Åkte hem till mamma & pappa, fikade, pratade, och på hemvägen tog jag svängen förbi en anann tatuerare för att se hur lång väntetid de hade...(orkar ju INTE vänta till 26/4 som kjag skulle fått göra annars). Visade sig att de hade två återbud, så IDAG kl. 18.00 blir det tatuering trots allt  . Ibland lönar det sig att vara envis...hehe

 

J, som så fort han kom innaför dörren efter skolan frågade om jag hade gjort tatueringen idag, såg inte alls glad ut när jag sa nej. Minen blev dock tusen ggr muntrare när jag sa att jag skulle göra den ikväll istället, och undrade omhan ville följa med  . Mysigt ha med sig sonen!

 

Nu ska jag snart till förskolan och hämta hem H, så jag hinner umgås lite med honom också inna det är dags att åka....

 

Önska mig lycka till....

Ovido - Quiz & Flashcards