Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Sofia - 12 mars 2011 10:57

God morgon...eller lunch...klockan är redan 11   

Ska snart ut i solskenet för att gå till någon trevlig park med Hampus. MÅSTE ju få lite luft.

 

Var lite småsugen på att gå ut igår....vet inte hur det kommer sig?

Jag är ju knappast fit for fight om man säger så....Kanske är ett desperat försök till att få något annat att tänka på en stund..något roligt! Släppa loss på dansgolvet & bara rens atankarna från allt sans & vett.....
Jaja, har ändå ingen att släpa med:-( "Alla"jag umgås med är typ gifta och bor ute i urskogen. SUCK!!! Det var ju typ så man TRODDE livet skulle vara som 31-åring...Men 31 år är inte vad jag trodde att 31 år var, om ni förstår vad jag menar!?!?!? Känner mig inte en dag över 25 ( i själen).....Kroppsligt är jag snarare 85.....

Ovido - Quiz & Flashcards