Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Sofia - 3 mars 2011 09:01

Tack & lov att gårdagen är över!!!
Började iof trevligt med att jag följde med mamma & moster till badhuset & simmade .

 

Hann dock inte vara hemma lång stund innan mamma ringde & berättade att mormor ramlat & antagligen brutit sig   . 

Skulle strax hämta lillskrutt på förskolan, så jag kunde inte åka upp til sjukhuset just då tyvärr.

 

På förskolan kämpade jag med att få med mig en trilskandes 3-åring som gjorde allt för att driva sin mamma till vansinne   

...och han lyckades......En snäll förskollärare tog över, och kläde på honom, hämtade vagnen & satte honom i den. TACK!!!!!! 

 

Väl hemma, och båda barnen på plats blev det kalabalik som vanligt. Barn måste verkligen vara experter på att läsa av sinnesstämningar, för de jävlades ngt alldeles extra igår   

Eller så är det bara så ja upplever det just nu....

 

På kvällen åkte jag upp en sväng till sjukhuset för att stötta mormor, och på hemvägen hyrde jag en film

   Jag anade att jag inte skulle få en chans att titta på den under kvällen, men NU ska jag titta på den. 2 tim & 14 min sittandes i soffan. Ska först ladda upp med kaffe, glass, telefonerna inm räckhåll & två vetevärmekuddar.....

 

Skapa flashcards