Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Sofia - 23 oktober 2010 09:23

Lördag:-) Men ingen vila för min del ändå:-( SKa plugga med Julia inför en resttenta jag har nästa vceka. Suck!! Statvetenskap är verkligen inte min melodi. Nationalekonomin som jag TRODDE skulle gå illa, DEN har jag inte haft några problem med minsann...Konstigt!!

I förrgår när jag skulle gå hem från jobbet mötte jag en arbetskamrat i korridoren. Hon log, gick fram till mig & gav mig en kram med orden _:

- Jag tyckte du såg ut att behöva en kram. Ta hand om dig!
Sådant blir man så glad över:-) En liten gest, men ack så värdefull<3

Nu måste jag dra....Först lämna medicin till sonen som är hos sin pappa, sedan hämta JUlia på stationen...förbi Tobaka & hämta me&i-kläderna & sedan plugga.....Efter det vankas middag hos mamma & pappa. Dagen kommer med andra ord gå i ett.
KRAM alla underbara vänner & andra också:-)

Ovido - Quiz & Flashcards