Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sofia - 20 oktober 2010 22:31

Uttråkad & frustrerad hittade jag lite listor som jag kan roa mig med att fylla i....Somliga kanske finenr det intressant..andra inte...




Skulle du vilja vara längre?
Nej, jag är nöjd som det är.
Skulle du vilja väga mer?
Absolut inte

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Har aldrig förstått vitsen med att önska ha sex med ngn enbart för han/hon är känd...

Skulle du vilja dricka dig full nu?
JAAAAAAAAAAAAAAAA

Kan dina föräldrar lita på dig?

Absolut

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

När jag sover;-)

Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja då. Inga problem

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Har redan navelpiercing:-)

Kan du suga?

HaHa...det antar jag..

Har du varit full den här månaden?

Nej

Har du någonsin haft sex med någon?

Eh...jaa

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Jag tröttnar aldrig på frågor!

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Absolut!!!

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Jahahaa då...och några år till....

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nepp

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Nope

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Njae...vet inte
Har du haft sex med mer än tre personer?

Inte samtidigt

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej!


Vem är din bäste vän?

Minire

Vem vill du bli full med?

Det ni;-)

Vem är den bästa artisten?
Vet ej...Men Bobban är aldrig fel..

Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma

Vem har du en liten crush i?

...

 

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Mina föräldrar
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

2 veckor tror jag

Vad drömde du inatt?
Talar jag inte om...

Vilken tv-serie är bäst?
Grey´s anothomy

Tänt eller släckt när du ska sova?
KOLSVART

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Haha...tyvärr
Vilket land vill du åka till?
Irland

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
EN nygammal vän
Har du fått någon komplimang idag?
Ja, av en snäll arbetskamrat

 Har du varit med i en rättegång?
Ja
Senaste piercingen?
en till i ena örat
Gay?
Nej, men har inget emot de som är
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Japp
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej
Har du varit utomlands?
Ja, Frankrike, Italien, Schwiz, Norge, Danmark, Tyskland, Åland.....
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Syrrans

Vad är det första du gör på morgonen?
stänger av mobil-tjutet.

Någon som vill fråga något annat: Kör på;-)

Av Sofia - 20 oktober 2010 12:08

Sitter på jobbrasten & väntar på att kaffet ska pluttra klart...Behöver verkligen koffein idag.

 Förvirringen är TOTAL   Får ingen rätsida på någonting. Allt är bra...allt är dåligt.....kan det bli bra? Om det inte blir bra? VAD är det egentligen som ÄR bra??? behöver hjälp fort innan jag sjunker.

Tyvärr står inte hjälpen att finna någonstans. Mina tankar & känslor kan ju ingen annan göra någit åt eller beskydda mig ifrån. Tyvärr!!! Jag kan ju inte ens själv förstå hur jag tänker/grubblar/maler.....

Vad f-n är jag som jag är för? Så j-la .....vet inte vad   

Behöver hjälp! Hjälp att komma bort från mig själv! Eller kanske finna mig själv???

Ovido - Quiz & Flashcards