Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Sofia - 21 augusti 2010 22:03

Om ni hörde eller såg en frustrerad, trött & febrig mamma, med en lika frustrerad & rosenrasande 3-åring på augustifesten idag så kanske det var jag och lillkillen.
Han har sååå stark vilja & när han inte får som han vill, så hörs det vida omkring..

Han skulle inte sitta i vagnen, inte gå åt samma håll som oss andra, åka karusellerna i en viss ordning, ha en EGEN kebabrulle, tjatade till sig TVÅ heliumballonger (och inte ens det var bra nog..det fanns ju MÅNGA fler figurer...) skulle ha den största klubban osv osv   Behöver jag påpeka att det var skönt att komma hem?!????


Började dagen med att gå upp kl. 5.55 får att åka & skriva en omtenta i Linköping. Jag & min kära vän Julia hade gått igenom saker som troligtvis skulle komma upp (enligt älde tentor), disskuterat & pluggat...så kommer HELT ANDRA frågor upp. Varför????kan man undra...Joo, kursen har bytt lärare & således även typ av frågor   BAJSTENTA säger jag bara!!!!!!

Nu ska jag krypa ner bredvid min älskade minsting &  hoppas på en god natts sömn. Är totalt slut efter denna dag.

Ovido - Quiz & Flashcards