Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Sofia - 17 augusti 2010 19:35

Var på sexnånaderskontroll efter min ögonlaseroperation. Satta mig i stolen &  bad en tyst bön att jag inte var fördärvad för all framtid..  Jag fick dock lugnande besked då allt såg bra ut  
Om det är någon av er läsare som funderar på detta säger jag bara GÖR DET!!!! Det är UNDERBART att slippa glasögonen  Har hittills inte ångrat mig en sekund.


För att slippa leta parkering så tog jag & Hampus bussen till läkaren. Hampus tyckte det var spännande att åka något annat än våran tråkiga bil, och charmade alla i hans närhet på bussen. Han är bara SÅÅÅ SÖT min lillskrutt<3<

Pratade om barn & sovrutiner på jobbet idag,,,,När alla stirrade på mig & skrattade insåg jag att det KANSKE snart är dags att lära Hampus sova i eget rum. Eller snarare lära MIG att sova utan Hampus  De gånger han faktiskt har sovit i sitt rum har han sovit gott. Jag har dock inte sovit ALLS....

Av Sofia - 17 augusti 2010 12:23

Har en sådan grubbeldag idag (och igår också för den delen).
Funderar över livets med-& motgångar..Vad är meningen med allt egentligen??

HUR vet man vad spm är rätt & vad som är fel? Dags att gå till en spåtant kanske  

Nu ska jag fortsätta jobba.......

Ovido - Quiz & Flashcards