Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Sofia - 9 augusti 2010 20:03

Började jobba idag efter semestern. Det var rikltigt seeeegt för det var så få barn där. Alldeles FÖR få barn   Det är inte ofta det händer...Imorgon blir det dock betydligt fler   Är ju inte roligt när personalen typ sitter & rullar tummarna....Bättre att hålla igång.


Efter jobbet åkte jag till frissan för klippning & slingblekning. Såååå SKÖNT  Bort med spreten bara!! De testarna gör ingen glad!!


På lördag ska eventuellt jag & bästa Minire ut & käka någonstans . HOPPAS verkligen hon kan komma loss från man, barn & gård. Är INTE ofta hon & jag får möjlighet att prata utan att ha typ 6 ungar kring benen.... Det kan vi småbarnsföräldrar verkligen behöva.


Efetrsom jag åt hos mamma & pappa idag så har jag ingen lunchlåda tills imorgon, vilket jag till min FASA insåg alldeles nyss  Måste alltså fixa det innan jag kan krypa till kojs. Är man så trött som jag är just nu är det inte precis vad man längtar efter. Bäst att sätta fart!!   





Ovido - Quiz & Flashcards