Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Sofia - 4 augusti 2010 22:18

Har precis sett på "Livet på BB". Fullkomligt ÄLSKAR den serien. Det är så fantastiskt varje liv som föds. Blir tårögd när barnen läggs på mammans bröst för allra första gången. SKulle gärna vara GRAVID & FÖDA barn fler gånger, men jag vill inte ta hand om dem de nästkommande åren...  Har fullt tillräckligt med mina prinsar (och ibland monster....) jag redan har  .


Idag har vi bland annat varit förbi mitt jobb, varit på Hageby & shoppat och varit på barnkalas. Detta är min sista semstervecka, och den har snart REGNAT BORT  . Eftersom solen har hållt sig borta, har vi istället fått hitta på andra saker att göra. Vi har bland annat varit på Busfabriken, hälsat på min syrra i Stockholm & umgåtts med vänner. Innnan denna vecka är slut tänkte jag att vi skulle hinna med en sväng till Tropicariet också...


Jag har även hunnit med att göra en varsin dörrskylt till syrrans barn Vilgot & Valter   Bilder kommer när jag orkar fixa det  

Här lite andra bilder så länge...

     

Jesper snickrar ihop        Hund som ätit alldeles     Mina pojkar<3

gungställning                  för mkt tårta



Ovido - Quiz & Flashcards