Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Sofia - 12 juli 2010 08:12

Länge sedan sist...har varken haft ork, lust eller tid. Hade mer tid när jag pluggade & satt vid datan typ halva dagarna....Nu när läget dock annorlunda. Jobbar och står i måndag-fredag. Är dock underbart skönt att vara LEDIG efter arbetsdagens slut & på helgerna:-) När man pluggade fanns det ju hela tiden saker man borde läsa, skriva osv. Hur mycket man än slet fanns det ÄNNU mer att göra.


Håret mitt är avklippt & det är underbart.


Har jobbat 4 veckor nu & det har gått super. Har denna vecka kvar, sedan är det SEMESTER  I September kommer jag att förflyttas & vara med och starta upp en helt ny förskola. Ska bli superkul  (Hoppas jag....)


I fredags fyllde min kära pappa 60 år, vilket självklart firades dagen/natten lång.

    Pappa med sin underbara assistent Malin         

   Jag

  Mina pojkar<3

    Syster-yster & jag


     Pappa med vänner


Ovido - Quiz & Flashcards