Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Sofia - 24 maj 2010 20:16

...och då menar jag inte på grund av något trevligt;-) Näe..det beror helt enkelt på att det är så mycket att göra just nu, ochjag känner att jag inte ritigt hänger med  Just nu tar uppsatsskrivandet den mesta tiden. Och tentaplugg förstås. Och planering inför hösten. Och jobb. Och bostad...Ja, ni hör ju själv att det inte går ihop med dygnets 24 timmar  

Tog mig ikragen idag i alla fall, och åkte och köpte sandaler & shorts åt Hampus. Hittade ett par fiiina sandaler som blinkade vid varje steg.  400 kr för ett par barnskor...SUCK!!!


Ska sätta mig nu med en kopp kaffe & uppsatsen framför mig. MÅSTE hitta mer releant litteratur kring ämnet!!


Imorgon är det uppsatsskrivande hemma hos Julia. Det är iof väldigt trevligt, men tanke på de goa tjejer jag skriver tillsammans med.....Efter det är det sjukgymnasten & sedan MVC för cellprovstagning   

Ovido - Quiz & Flashcards