Alla inlägg den 22 april 2010

Av Sofia - 22 april 2010 19:55

Känner mig fortfarande deppig  
Har varit hemma idag pga spänningshuvudvärken, men den blir ju inte bättre vad jag än gör. *suck* Imorgon tänker jag gå till praktiken ändå. Får proppa mig full med Alvendon & Treo, så kanske jag orkar bedriva lite undervisning...
Ser fram emot besök nästa vecka hos en massör/kiropraktor/akupunktör som jag blivit tipsad om av en kollega. Hoppas att hon kan hjälpa mig.


Åkte med mamma & handlade lite idag. Eftersom det är spänningar som orsaker huvudvärken så blir jag ju inte hjälpt av att ligga & vila. Snarare sämre...

Passade på att köpa en hårfärg & färgade håret när jag kom hem. Känner mig inte snyggare för det   .


Kan i alla fall STOLT berätta att jag nu gått ner 2 kg med hjälp av LCHF-kosten   . Helt otroligt vad kroppen har ändrats senaste tiden. Det märks man är ver 30-strecket  
Vid lärarexamen jan-06 vägde jag 54 kg....Nu 66 kg. *huga* (170 cm lång)


I morgon ska jag ut med tjejgänget & äta på Durkslaget  Hopaps på en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards