Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Ny vecka...nya tag...

Av Sofia - 22 mars 2010 21:41

Idag påbörjades den 7 veckor långa praktiken i åk. 4-6  Härligt att vara tillbaka faktiskt! Fick dock en chock när jag fick veta att en kollega dog efter en bilolycka i december  Ingen rolig nyhet precis.


Var på 1-månadskontroll på Ögonlasern idag & resultatet var bra. +/- 0 på båda ögonen   UUUUNDERBART!!!!!!!!


Nu sitter jag här vid datorn & väntar på att J ska somna. Han vill inte att jag lägger mig innan somnat *suck* H sover sedan 20  


Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till kiropraktorn & knäcka mig tillrätta lite. Det behöver verkligen nu vill jag lova. Är värt de 400 kr det kostar.


Önskar det halsonda kunde ge mig sig så att jag kan komma igång med träningen. Påminner snart om en "slimy"   


Nåväl...time to sleep   

 
 
Ögonlaser

Ögonlaser

4 juli 2010 04:09

Härligt att det gick bra på kontrollen av ögonen, ska själv göra operationen så blir bara glad när jag läser sånt här!

http://xn--gon-laser-z7a.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 november 2017 11:23

Nu är min kropp inne i en fålig period igen   Nacken värker och det "brinner" i hela bröstryggen. Hjärndimman är ständigt närvarande, likaså den vidriga yrseln. Fibron river i hela kroppen och min mage värker konstant. Förutom svår IBS har jag nu äve...

Av Sofia - 25 november 2016 11:02

Har precis suttit och läst senaste inlägget på Magdalena Graafs blogg. Där kan man läsa att någon HEMSK människa har skrivit till Magda att hon tycker det är rätt åt henne att hennes son dog, att det är hennes fel för att hon var en dålig mamma, att ...

Av Sofia - 5 maj 2015 19:17


Som jag har längtat efter att sommaren ska börja nalkas. Vintern har som vanligt varit alldeles för lång. Speciellt när den inte bjudit på så mycket snö. Det blir så grått & trist.   I mars blen äntligen operationen av min dumma mage av. Var inte...

Av Sofia - 31 december 2014 15:35


Så var det då nyårsafton. Många gånger som jag under det aår bara önskar att året ska ta slut, så man kan lämna år 2014 bakom sig, och istället välkomna ett nytt år. Nytt år - Nya möjligheter. Året som gått har bjudet på mycket jobbiga saker, men ä...

Av Sofia - 16 december 2014 16:18

Känner med en gång att detta blir ett blogginlägg med klagande. Nu är det endast tre arbetsdagar kvar innan julledigheten börjar. Julstämningen lyser med sin frånvaro    Om det ändå kunde komma lite snö    Jag vill ha lite vitt till jul, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards