Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Sofia - 10 mars 2010 09:47

 Har lidit av en fruktansvärd huvudvärk ända sedan helgen & den VÄGRAR ge med sig  Jag känner hur värken kommer klättrande från skuldrorna, utmed nacken & upp i huvudet. Efetrsom jag samtidgt har råkat på en riktig dunderförkylning så kan jag ju inte heller gå till kiropraktorn & "knäckas" lite. Ångesten stiger i kapp med dagarna....På måndag har jag examination för ett arbete som ska göras denna vecka (jag har inte ens bestämt ämne ännu) & onsdag-fredag är det hemtenta  Hur f--n ska man kunna plugga till det med denna skalle???


Nu tar huvudet snart kål på mig, så jag bjuder på lite nilder istället. En bild säger ju mer än tusen ord......


      

                                      Hampus & kusin Valter

       

Ovido - Quiz & Flashcards