Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Sofia - 2 januari 2010 18:51

Roade mig igår med att städa undan julen & kasta ut julgranen:-) Lika härligt det är att plocka fram alla julsaker, lika skönt är det att plocka bort allt.


På förmiddagen idag var jag uppe i framors lägenhet och tittade över vad jag villa ta hem till mig. Om ni någon gång "rotat" bland en älskad släktings tillhörigheter efter dennes bortång vet ni hur det kännd. Inget roligt alls & man känenr sig som en inkräktare:-( Fick dock med mig några fina minnen hem & även lite praktiska ting. Tack farmor!!

PÅ eftermiddagen åkte jag & barnen ut till min kompis Sandra med familj i Simonstorp. Hampus & deras lilla dotter Viva busade runt för fullt & hade superkul. Hampus tyckte det var spännande med deras lila chihuahua, även om han blev lite fundersam när hon skällde. Det är en söt liten rackare det där...men jag skulle inte vilja ha en själv. Skulle garanterat snubbla över den, klämma den i dörren e.d Mycket av det härliga med att ha hund försvinner ju också om hunden VÄGRAR gå promenader....Får väl se om/när vi skaffar oss ngn byracka. Liiiite svårt bara då mitt krav är att den inte fäller *haha*


Nu ska jag ta itu med steken som står i ugnen, sedan ´hoppas jag på en lugn stund framför tv´n:-)

Ovido - Quiz & Flashcards