Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Sofia - 1 januari 2010 18:07

Då var vi inne på ett nyt år...2010. Hoppas det blir ett riktigt BRA år, till skillnad från 2009..

Året som gick...

Januari

Mammas moster "Solla" dog

Hasse fyllde 33 år

Syrran fyllde  25 år

Syrrans man fyllde 40 år

Svägerskan fyllde 25 år

Hampus börjar på dagis


Februari

Flyttar til sörre lägenhet. 4 rok, 110 kvm


Mars

Mamma fyllde 57 år (men är lika vacker som alltid)

Min innerligt älskade morfar dog *J-LA CANCER*


April

Min goa vän Minire födde sitt 4:e barn. En flicka.Kul efter 3 grabbar...


Maj

Min bardomskompis Elin födde sitt första barn. En flicka.
Min son Jesper fyllde 11 år


Juni

Syrrans yngsta fyllde 2 år

Mormor fyllde 76 år

1-årig Förlovningsdag


Juli

Pappa fyllde 59 år

Semester till Åland 1 vecka


Augusti

Farmor fyllde 86 år. Fortfarande frisk som en nötkärna

Började plugga 1 år (Tjänstledigt)


September

Syrrans äldsta fyllde 5 år

Min lillskrutt fyllde 2 år


Oktober

SPA med mamma & syrran


November

Jag fyllde 30 år

Farmor dog


December

Min mosters man fick en hjärtattack

Skapa flashcards