Alla inlägg den 21 december 2009

Av Sofia - 21 december 2009 22:24

Som sagt...julefrid....vad är det? Om det menas att man har det lugnt och skönt så är det ren bluff  Här hemma är det i alla fall full rulle vill jag lova.
Natten till idag hade Jesper två kompisar som sov över. 3.45 hade de fortfarande inte somnat....  

Idag var vi på förmiddagen och fixade lite julklappar (nej! Vi är fortfarande inte klara...). Efter det åkte Hasse till jobbet, och jag var åter själv med barnen.


Efter att vi ätit lunch åket vi ut till min kompis Malin som precis flyttat till Kimstad. Hon har en son som är jämngammal med Hampus. De fann varandra direkt, och började busa    Innan vi åkte dit slängde jag snabbt ihop en kladdkaka....Kan ju inte komma tomhänt liksom...   Den var mycket uppskattad och försvann i rekordfart.

    

Hemma igen så dröjde det inte länge innna Jespers pappa kom och hämtade honom....Efter det har jag städat, lagt in sill, gravat lax m.m  

Sitter nu helt slut och kom att tänka på året som gått......Summering kommer inom kort av året 2009.


Ovido - Quiz & Flashcards