Alla inlägg den 13 december 2009

Av Sofia - 13 december 2009 17:28

Denna helgen har varit relativt lgn, även om det har gått i ett hela tiden.

I Fredags begravdes min farmor :-( Det var otroligt jobbigt, men supervackert.

Vila i frid farmor   .Vi var kvar hos mamma & pappa ända till 20.00 på kvällen. Då åkte vi hem, lämnade bilen och tog en promenad för att hyra film. Hampus somnade i vagnen när vi hunnit halvvägs ungefär  . När vi kom hem lyfte jag över Hampus i sängen, sedan satte vi oss framför tv´n med lite Fredagsgott.


Igår (Lördag) var jag  hos min goa vän Minire. Hon hade gjort smarrig lunch. Efter det HÄLLDE vi i oss varsin kaffe innan vi gick ut och lekte med barnen.  
Idag har Hasse, jag & Hampus farit runt lite varstans och inhandlat julklappar. Jag har även hunnit med att plugga lite, städa & baka tårta...  

Ovido - Quiz & Flashcards